Zmapujeme připravenost organizace na neočekávané situace, havárie či incidenty. V souladu s příslušnými normami ISO naplánujeme a zavedeme systém zajištění kontinuity chodu organizace BCM – Business Continuity Management.
Provedeme příslušné analýzy dopadů jednotlivých typů neočekávaných situací a nadefinujeme optimální způsob připravenosti a plány obnovy.
Nastavíme procesy průběžného testování připravenosti a metody hodnocení těchto testů a přijímání nápravných opatření.
Propojíme systém BCM se systémem řízení rizik v organizaci.
Zaškolíme příslušný personál a zpracujeme pro něj metodické materiály i systém řízení.
Předáme Best Practices z obdobných organizací daného oboru, včetně vyzkoušených formálních dokumentů a postupů.
Připravíme a společně se zákazníkem zrealizujeme i rozsáhlé simulace různých neočekávaných situací a vyzkoušíme reálnost plánů obnovy. Přitom často využíváme jako vodítko naši metodu BCM365.